ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

איתור חשבון מוגבל

מהו חשבון מוגבל

לא אחת אנו נתקלים במושג חשבון מוגבל בפרט בהקשר לשיקים הנמשכים מחשבון בנק.

איתור חשבון מוגבל, יכול לסייע לאדם הנוטל השיקים או לכל בעל עסק, לבדוק טרם נטילת השיק את מצב חשבון הבנק של מושך השיק ולראות אם הוא מוגדר כחשבון מוגבל. שיקים הנמשכים מחשבון בנק מוגבל לא יכובדו על ע”י הבנק המטפל ובסופו של יום יחזרו ויסבו עוגמת נפש רבה והפסד כספי.

איתור חשבון מוגבל - עו"ד עדי עקראוי ושות'

חשבון בנק מוגבל של אדם יכול להיות הן מכוח החלטת רשם ההוצאה לפועל במסגרת הליך גבייה בהוצאה לפועל והן על ידי הבנק בהתאם לחוק ולאחר שבעל החשבון משך לפחות 10 שיקים בשנה ללא כיסוי.

 

כיצד ניתן לאתר חשבון מוגבל

איתור חשבון מוגבל מתחיל בהקלדת המשפט “חשבונות מוגבלים בנק ישראל” בגוגל. נכנסים לאתר האינטרנט של בנק ישראל ומקלידים את הפרטים המופעים על גבי השיק. באמצעות בדיקה קצרה תתקבל תשובת הבנק ותוכלו לדעת אם חשבון הבנק ממנו נמשך השיק הוא חשבון מוגבל.

מומלץ לכל בעל עסק, אדם או חברה בטרם ייטלו שיקים לבדוק את חשבון הבנק של מושך השיקים ולוודא כי הוא אינו מוגבל. זכרו, בדיקה קצרה ופשוטה,  יכולה למנוע נזק כלכלי ונפשי כבד אשר לעיתים עלול אף להוביל לקריסה כלכלית של ממש והגעה למצב של חדלות פירעון.

נטלתם שיק אשר חזר מסיבה של חשבון מוגבל / חשבונות מוגבלים ? השאירו למשרדנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליכם בהקדם האפשרי.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן