ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

בדיקת חשבון מוגבל

לא אחת מופעים במשרדנו חייבים אשר אינם מבינם מדוע חשבון הבנק שלהם הוגבל והם אינם יכולים לעשות בו שימוש. הגבלה על חשבון הבנק יכולה לנבוע ממספר סיבות עליהן נעמוד בהמשך והמשותף לכולן הוא חסימת חשבון הבנק של החייב.

בדיקת חשבון מוגבל - עו"ד עדי עקראוי ושות'

לקוחות שיש להם חשבונות מוגבלים אינם יכולים למשוך כסף מחשבון הבנק שלהם או לבצע העברה בנקאית וכן אף לא למשוך שיקים מהחשבון. המדובר בהגבלה של ממש אשר לרוב נופלת על ראשו של החייב כרעם ביום בהיר.

 

הסיבות להגבלה על חשבון הבנק

באופן כללי ניתן למנות שתי סיבות עיקריות שתגרומנה להגבלת חשבון הבנק של החייב.

  • החלטה שיפוטית – מוגבלים בנסיבות מיוחדות שהוגבלו על ידי בית המשפט בהליך של פשיטת רגל ההוצאה לפועל בית דין רבני והמרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות.
  • שיקים חוזרים – לקוח אשר משך עשרה שיקים ללא כיסוי בתוך שנה יוגבל חשבונו על ידי הבנק.

 

המשמעות של הכרזה על חשבון בנק כמוגבל

אדם אשר חשבון הבנק שלו הוכרז כחשבון מוגבל לא יוכל למשך שיקים מהחשבון לתקופה של שנה ממועד ההכרזה. כמו כן, שיקים אשר ימשכו מחשבון זה לא יכובדו על ידי הבנק. מוזמנים לקרוא בהרחבה על – מה זה חשבון מוגבל וכן – חשבון מוגבל חמור.

 

כיצד ניתן להביא לביטול ההגבלה על חשבון הבנק

ישנן מספר דרכים אפשריות להתמודד עם הגבלה שהוטלה על חשבון הבנק. כל דרך תבחן ותישקל בהתאם למקרה והמלצת עורך הדין המטפל בתיק הוצאה לפועל.

  • חייבים שלא עברו 60 יום ממועד משלוח ההודעה על הגבלתם רשאים לפנות לבית המשפט או הוצאה לפועל בבקשה לביטול ההגבלה מנימוקים שיפרטו.
  • לקוחות שהוגבלו על ידי הבנק רשאים להגיש ערעור לבית המשפט השלום על הגבלה זו. לאחרונה משרדנו ייצג 3 לקוחות שהגישו ערעור על הגבלתם לבית משפט השלום ולאחר דיון הוסרה ההגבלה.
  • לבוא בדברים עם הבנק ולשכנעם להוריד את ההגבלה. מומלץ לעשות זאת באמצעות עורך דין.
  • להמתין עד אשר תקופת ההגבלה תסתיים.

מוזמנים לקרוא על – ביטול חשבון מוגבל.

 

כיצד אדע אם חשבון הבנק שלי מוגבל

אם לדעתך קיים חשש שהוטלה הגבלה על חשבון הבנק שלך מומלץ לך למהר ולטפל בה כל עוד לא חלף זמן ניכר ממועד הטלתה. צוות משרדנו יוכל לסייע לך בקלות לבדוק אם אכן חשבונך הוגבל ובמידה ואכן כך קרה אנו נפעל להסרת ההגבלה והשבת מסלול החשבון לסדרו.

זכרו, הגבלת חשבון הבנק היא עוד אבן דרך במסלול מהיר לבעיות משפטיות נוספות היכולות להתעורר לך בקרוב. פנו עוד היום למשרדנו ואנו נדאג לבנות לך מסלול מדויק המתאים למצוקה שנקלעת אליה. מוזמנים לקרוא בהרחבה על – איתור חשבון מוגבל.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן