ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

בירור תיקים בהוצאה לפועל

שלב ראשון כאשר מעוניינים להתחיל בטיפול בתיקי הוצאה לפועל הוא לדעת מהם התיקים הקיימים לחייב, מה גובה החובות ומי הם הנושים. בירור תיקים בהוצאה לפועל מתאפשר באמצעות קבלת מידע אישי ועדכני על תיקי הוצאה לפועל של החייב בלשכת הוצאה לפועל.

טופס ריכוז תיקים הינו מסמך חובה וראשוני כאשר חייב מעוניין לפתוח בהליך של מחיקת חובות או חדלות פירעון. בירור התיקים יאפשר לחייב להבין טוב יותר מה מצבו המשפטי, מה סך החובות שלו וכיצד עליו לתכנן את צעדיו.

בירור תיקים בהוצאה לפועל - עו"ד עדי עקראוי ושות'

קבלת מידע מטעם רשות האכיפה והגבייה אודות תיקי הוצאה לפועל של החייב תאפשר לו אף לדעת לאיזו ערכאה משפטית עליו לפנות ובאיזו מסלול כדאי לו לפתוח לצורך פירעון החובות.

כפי שנראה מיד, ישנם מספר דרכים לקבל מידע אודות תיק בהוצאה לפועל כאשר הדרך המומלצת ביותר היא להתחיל כבר בשלב זה את הטיפול למחיקת החובות באמצעות עורך דין הוצאה לפועל.

 

כיצד אדע כמה תיקים יש לי בהוצאה לפועל ומה גובה החובות

בלשכת הוצאה לפועל מתנהל רישום מדויק של כל חייב וחייב בגין התיקים שנפתחו נגדו ומתנהלים לרבות אלו שנסגרו. לשכת הוצאה לפועל היא הגוף הממשלתי המאפשר נקיטת הליכי גבייה נגד חייבים אשר לא מילאו אחרי פסקי דין של בית המשפט או החלטות שניתנו על ידי רשם בתיק הוצאה לפועל.

ניתן לקבל בכל לשכת הוצאה לפועל טופס ריכוז תיקים המאגד ומרכז את כל התיקים שנפתחו כנגד החייב. ניתן לקבל אף טופס בירור יתרת חובות ובכך להבין מהו סך כל החובות.

בלשכת הוצאה לפועל אף מרוכזים כל התיקים המתנהלים כנגד החייב לרבות החלטות רשם הוצאה לפועל, הגבלות שהוטלו עליו כגון צו עיכוב יציאה מהארץ או הגדרה כחייב מוגבל באמצעים. אודות למחשוב המתקדם והטכנולוגיה, ניתן באמצעות מספר תיק הוצאה לפועל או מספר תעודת זהות לקבל את כל המידע הקיים אודות החייב בכל לשכות הוצאה לפועל בישראל.

 

בירור תיקים בהוצאה לפועל באופן אישי

כל אדם המעוניין לבדוק אם נפתחו נגדו תיקי הוצאה לפועל רשאי לגשת לכל לשכה בארץ ולבדוק באמצעות הזדהות בתעודה מזהה את מצבו האישי. ניתן לקבל טופס ריכוז תיקים וכן טופס ריכוז יתרות חוב. ניתן אף לקבל כל החלטת רשם הוצאה לפועל שניתנה כנגד חייב ולהבין מהם ההליכים שנקטו הנושים.

 

יש לוודא את שעות הפתיחה של לשכות הוצאה לפועל בטרם ההגעה ולהצטייד בתעודה מזהה לצורך קבלת השירות. ניתן גם לקבל מידע בגין תיק ספציפי המתנהל בלשכה באמצעות ציון מספר התיק.

 

בירור תיקים על ידי עורך דין

באמצעות ייפוי כוח רשאי עורך דין לפנות ללשכת הוצאה לפועל ולקבל מידע אודות חובות והליכים המתנהלים כנגד חייב. באמצעות מספר רישיון עריכת הדין, מאפשר החוק לעורך הדין לפעול ולקבל מסמכים השייכים לחייב מבלי שזה יהיה נוכח פיסית במעמד קבלתם.

בירור תיקים בהוצאה לפועל על ידי עורך דין יאפשר לחייב תוך מספר דקות בודדות להבין את מצבו המשפטי ואת סך החובות הקיים. עורך דין הבקיא בדיני הוצאה לפועל יוכל בקלות להבין את הטבלאות המופיעות על גבי הטפסים ולהסביר במדויק לחייב כיצד עליו לפעול.

כאשר קיים בידי עורך הדין ייפוי כוח מטעם הלקוח הרי שהוא יכול בקלות ובמהירות לקבל כל מידע אודות תיק הוצאה לפועל המתקיים כנגד חייב באמצעות כניסה למערכת הזדהות ממשלתית על ידי כרטיס חכם שהונפק לו. כך, יוכל עורך הדין בתוך דקות ספורות לקבל כל החלטה שניתנה בתיק הוצאה לפועל או להדפיס כל מסמך נדרש.

 

בירור תיקים באמצעות טלפון לשכת הוצאה לפועל

ניתן אף לברר אודות תיק בהוצאה לפועל בטלפון השייך ללשכה בקלות ובמהירות. החיסרון באפשרות זו הוא העובדה כי לא ניתן לקבל מסמכים אלא רק מידע טלפוני. במקרים בהם יש צורך בקבלת מסמך הרי שאין מנוס מלהתייצב בלשכת הוצאה לפועל.

מספר הטלפון של לשכת הוצאה לפועל לצורך קבלת מידע הינו *35592 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00-12:00.

 

מה עלי לעשות אם התברר לי כי נפתח נגדי תיק בהוצאה לפועל

בדיקה בהוצאה לפועל עלולה לעלות ממצאים שאינם יטיבו עם החייב. גם אם נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל חשוב להבין מיהו הגורם שפתח אותו, בגין מה מדובר והאם אתם מכירים את החוב הנטען. לעיתים, תיקים בהוצאה לפועל נפתחים בטעות או בגין סכומים שאינם משקפים את המציאות ובאמצעות בירור קצר ניתן להבין זאת ולבקש את מחיקת התיק.

 

מדוע מומלץ לפנות לעורך דין כבר בשלב בירור התקים

עורך דין המתמחה בדיני הוצאה לפועל יוכל כבר משלב בירור התיקים להבין מה מצבו של החייב והיכן הוא עומד מבחינה משפטית. עורך הדין ישקלל את מלוא השיקולים כבר בתחילת ההליך וימליץ לחייב באיזה מסלול מומלץ לו לנקוט. עורך הדין גם יוכל לפעול לביטול התיק במידה ונפתח שלא בצדק או באופן שאינו משקף נכונה את המצב. להרחבה קרא מאמר – בקשה לביטול הליך הוצאה לפועל.

באמצעות כרטיס חכם, יוכל עורך הדין לעקוב אחרי תיקי הוצאה לפועל של החייב מבלי להזדקק לנוכחות פיסית בלשכה עצמה. באופן זה, מובטח לחייב כי כל החלטה שתתקבל בעניינו תובא לעיונו וידיעתו ובכך יוכל למנוע את טפיחת החובות והפתעות לא נעימות.

משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות’ מתמחה בדיני הוצאה לפועל וחדלות פירעון. נקלעת לחובות כספיים ואתה לא יודע מהיכן להתחיל? השאיר לנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליך בהקדם. מוזמנים לקרוא מאמר – הוצאה לפועל – איך יוצאים מזה?.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן