ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

כמה עולה עורך דין הוצאה לפועל

אחת השאלות המרכזיות העולות כאשר חייב מעוניין לטפל בענייניו המשפטיים בהוצאה לפועל הנובעים מתיקים שנפתחו כנגדו היא כמה עולה עורך דין הוצאה לפועל ומה גובה שכר הטרחה שלו. טיפול בתיק הוצאה לפועל באמצעות עורך דין מומחה לתחום יכול לסייע רבות לחייב ויכול לחסוך לו אלפי שקלים באמצעות ניהול נכון של התיק.

כמה עולה עורך דין הוצאה לפועל - עו"ד עדי עקראוי

חשוב לזכור כי אין מחירון לטיפול מקצועי ע”י עורך דין הוצאה לפועל וכי גובה שכר טרחת עורך דין יכול להשתנות מבעל מקצוע אחד למשנהו. יחד עם זאת, כפי שנראה מיד, ניתן להעריך טווח מחירים כזה או אחר לעורך דין הוצאה לפועל בהתייחס לפעולות אשר יש לבצע בלשכת הוצאה לפועל.

 

מדוע חשוב לדעת מה גובה שכר טרחת עורך הדין

תיק הוצאה לפועל או במקרים אחרים תיקי הוצאה לפועל מן הסתם מלווים בריביות שונות וכספים רבים אשר על החייב לשלם מעבר לקרן החוב. עם פתיחת תיק הגבייה במערכת ההוצאה לפועל, מתחיל החוב לצבור ריביות ואט אט גובה החוב עולה ועולה. במקרה שכזה, החייב אשר חשב כי גובה החוב הוא איקס שקלים מגלה כי בסופו של דבר החוב טפח לממדים עצומים.

גובה שכר טרחה של עורך הדין אשר יטפל לחייב בתיק ההוצאה לפועל הוא הוצאה לכל דבר ועניין עבור החייב ויכול לעיתים להסתכם באלפי שקלים תלוי במספר הפעולות אשר יש לבצע במסגרת הטיפול בבקשה. מסיבה זו, חייבים צריכים לדעת את עלות גובה שכר הטרחה אשר ידרוש מהם עורך הדין כך שיוכלו להעריך בצורה נכונה את ההוצאות הכספיות הצפויות להם במסגרת סילוק החובות ומחיקת תיק הוצאה לפועל.

מסיבה זו, יש גם להעמיד בפני עורך הדין המטפל את כל הנסיבות והדברים הרלוונטיים הכרוכים בתיק על מנת שיוכל להעריך נכונה את המצב ולנקוב בסכום הכספי המדויק עבור גובה השכר טרחה. כמו כן, יש לזכור כי גובה שכ”ט יושפע באופן ישיר מהפעולות אשר יש לבצע בתיק הוצאה לפועל ומיכולתו של עורך הדין לפעול במהירות ובנחישות.

 

מה צפוי לחייב במסגרת תיק הוצאה לפועל

במסגרת תיק הוצאה לפועל החייב צפוי לעבור לא מעט תחנות אשר חלקן אינם נעימות בלשון המעטה והוא עלול להיפגע קשות. אם אנו נבחן במבט כללי את השלבים הצפוים לחייב במסגרת תיק הוצאה לפועל אנו נמצא את הדברים הבאים:

  • הצמדת החוב לריבית הקבועה בחוק – הצמדת החוב לריבית עלולה לגרום לחוב לטפוח במאות שקלים אם לא אלפי שקלים כך שבסופו של דבר החייב יאלץ לשלם סכומי כסף גדולים הרבה יותר מקרן החוב עצמו. יש לזכור כי גובה החוב הולך וגדל באופן תמידי וכל עוד לא מטפלים בו הוא עלול לצמוח למימדים עצומים.
  • הגבלות שונות על חירותו של החייב – בעבר ניתן היה להטיל הגבלה על רישיון הנהיגה של החייב אך כיום בעקבות השינוי בחוק לא ניתן לעשות כן. יחד עם זאת, ניתן להטיל עיכוב יציאה מהארץ כנגד החייב כך שהוא לא יוכל לעזוב את תחום שטח מדינת ישראל כל עוד לא הסדיר את חובו או כל עוד לא קיבל היתר מפורש מבית המשפט.
  • עיקולים על חשבון הבנק – במסגרת גביית החוב ניתן להגיש בקשה לרשם הוצאה לפועל אשר יורה על הטלת עיקול על חשבון הבנק של החייב. הכספים אשר יעוקלו מחשבון הבנק ילכו לטובת קופת הנשייה אשר ממנו יוכל הנושה ליטול את כספיו.
  • הגבלת חשבון הבנק של החייב – היה והחייב לא יעמוד בהוראות רשם הוצאה לפועל ולא יפרע את חובו, ניתן להגיש בקשה מתאימה לרשם ההוצל”פ בבקשה שיורה על על הגבלת חשבון הבנק של החייב. הגבלת חשבון הבנק תמנע מהחייב למשוך שיקים מחשבון הבנק וכי כל שיק אשר ימשך ממנו לא יכובד.
  • איסור על שימוש בכרטיס אשראי – במסגרת ההגבלות אשר ניתן להטיל על החייב רשאי הזוכה לבקש מרשם הוצאה לפועל כי ימנע מהחייב להמשיך ולהחזיק בכרטיס אשראי וכן לא יוכל לעשות שימוש בו. שימוש באשראי היא פעולה בסיסית בחיינו ואיסור שכזה עלול לפגוע קשות בחופש הכלכלי של החייב.

 

איך עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע בטיפול במחיקת החוב

כאשר אנו דנים בשאלה כמה עולה עורך דין הוצאה לפועל אנו גם מעוניינים לדעת כיצד ובאיזה אופן יכול לסייע לנו עורך הדין והאם כדאי לנו ליטול את שירותיו. ובכן, במסגרת טיפול בתיק הוצאה לפועל עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע לנו במובנים רבים אשר יש בהם כדי לחסוך לנו זמן, אנרגיה וכאב ראש.

עורך דין המטפל בתיק הוצאה לפועל יכול להגיש בשמנו בקשות לרשם הוצאה לפועל ולוודא כי הן מטופלות. עורך הדין באופן טבעי יוכל לסייע לנו להבין את ההחלטות המשפטיות אשר לעיתים אינן ברורות לנו ולפשט אותן עבורתנו. עורך הדין יוכל לנהל משא ומתן עם הנושים השונים או באי כוחם כך שייתכן ובסופו של יום יוכל להשיג עבורנו הסדר חובות נוח יותר וטוב יותר.

עורך הדין יוכל לייצג אותנו במסגרת חקירת יכולת אשר נוזמן אליה על ידי לשכת הוצאה לפועל במסגרת גביית החוב. לסיוע של עורך דין בטיפול בתיק הוצאה לפועל ישנן השלכות מרחיקות לכת אשר היריעה קצרה מלהכיל אותן וכי כמעט תמיד טיפול של עורך דין יכול לחסוך לחייב אלפי שקלים בסופו של יום.

 

אם כן מה טווח המחירים של עורך דין הוצאה לפועל

אחרי שראינו במה עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע ולעזור לחייב כעת אנו נרצה לדעת מה טווח המחירים אשר עורך דין כזה צפוי לעלות לנו. יש לזכור כי טווח המחירים הוא אמדן בלבד וכי לשכת עורכי הדין בישראל אינו מגבילה את עורכי הדין ליטול שכר טרחה כזה או אחר. גובה שכר הטרח יקבע בהתאם לשיקול דעתו של עורך הדין והסכמתו של הלקוח.

כאשר מדובר על בקשה לביצוע שטר או שיק ניתן להסכים על גובה שכר טרחה קבוע וידוע מראש לא עמלת אחוזים מגובה החוב. ניתן גם לקבוע כי גובה שכר הטרחה יהיה אחוזים מגובה החוב יחד עם מחיר אשר יקבע מראש. כאשר מדובר על הגשת תביעה להוצאה לפועל לרוב גובה שכר הטרחה יהיה בין 500 ₪ – 2,500 ₪ תלוי בגובה החוב.

עורך דין המייצג חייב יקבע את גובה שכר הטרחה בהתאם לגובה החוב הנצבר לחייב וכן מגוון הפעולות אשר יש לבצע עבורו לצורך סילוק החוב או הגעה להסדר עם הנושים.

 

דרכים נוספות להתמודד עם חוב בהוצאה לפועל

אמנם, מאמר זה עוסק בחובות בהוצאה לפועל אך יחד עם זאת כאשר מעוניינים לסלק חוב בהוצאה לפועל ישנן דרכים נוספות לעשות כן והדרך המרכזית הידועה והמוכרת היא חדלות פירעון, פשיטת רגל. במסגרת חדלות פירעון ניתן בפועל הלכה למעשה למחוק חובות כספיים קיימים בכפוף למגבלות הקבועות בחוק ולצאת לדרך חיים חדשה.

פשיטת רגל היא הדרך הכמעט בלעדית למחיקת חובות כספיים גבוהים אשר לא ניתן למחוק בדרכים אחרות. באמצעות פשיטת רגל ניתן להתחיל בהליך מחיקת חובות עד אשר אלו יסתיימו והחייב יצא לדרך חיים חדשה. ניתן אף לפתוח בהליך הסדר חובות אשר במסגרתו יגיע החייב להסדר נושים וימחק את החובות הכספיים.

לסיכום, חובות כספיים הם דבר אשר יש לטפל בהם ויפה שעה אחת קודם. כמה עולה עורך דין הוצאה לפועל היא שאלה אשר התשובה לה משתנה בהתאם לנתונים שונים אשר על החייב להציג בפני עורך הדין המטפל. טיפול מקצועי של עורך דין יכול לסייע לחייב באופן ניכר בהצלחת ההליך ובסיומו על הצד הטוב ביותר.

משרדנו עוסק ומסייע לחייבים בהוצאה לפועל אשר צברו חובות כספיים וכן במחיקת חובות במסגרת הליך חדלות פירעון. נקלעתם לחובות כספיים ואתם מעוניים לטפל בהם ולצאת לדרך חיים חדשה? צרו עמנו קשר ואנו נפעל עבורכם.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן