ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

עורך דין פשיטת רגל בדרום – משרד עו”ד עדי עקראוי ושות’

עורך דין פשיטת רגל בדרום,

אין ספק כי צבירת חובות בהוצאה לפועל או חובות לנושים שונים עלולה להביא את העסק לקריסה כלכלית ובסופו של יום לחדלות פירעון, פשיטת רגל. במהלך עבודתנו כעורכי דין חדלות פירעון ובפרט בתקופה האחרונה משרד עו”ד פשיטת רגל בדרום עדי עקראוי, מסייע ללקוחות רבים אשר נקלעו להליכי חדלות פירעון לשקם עצמם ולצאת לדרך חיים חדשה.

עורך דין פשיטת רגל בדרום - עו"ד עדי עקראוי

במיוחד בתקופת משבר הקורנה עורך דין פשיטת רגל בדרום יוכל לסייע לכם לצלוח את משבר החובות באופן מקצועי ביותר, חלק ביותר כך שמבחינתכם תצטרכו להירתם רק למלאכת השיקום עד קבלת צו ההפטר. יש לזכור כי הליכי חדלות פירעון הינם הליכים משפטיים הדורשים ידע, ניסיון והכרת החוק והפסיקה. מומלץ להיוועץ עם עורך דין פשיטת רגל בטרם יינקט הליך כלשהו.

 

חוק חדלות פירעון מסייע לחייבים למחוק חובות

במהלך שנת 2018, נחקק חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי (החליף את פקודת פשיטות רגל) אשר נועד לסייע לחייבים למחוק חובות ולצאת לדרך חיים חדשה. בעקבות החוק החדש, שיקומו של החייב הפך לערך עליון בהליך כולו והפך לכלי מרכזי ממשי בידי בית המשפט ורשם ההוצאה לפועל בקבלת החלטות במסגרת ההליך. בהתאם להוראות ההליך, חייבים אשר צברו חובות כספיים יכולים לפתוח בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי ולקבל בסופו של יום צו הפטר אשר יסייע להם לפתוח דף חדש.

חייבים רבים אשר נקלעו לחובות כספיים דיווחו כי בעקבות השינוי בחוק חדלות פירעון התאפשר להם להירתם באופן מלא למחיקת החובות שצברו ובכך לשקם את עצמם ובני משפחתם. הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי מאפשר לחייבים אשר צברו חובות לפעול למחיקתם ולאחר תהליך ארוך וממושך לקבל צו הפטר אשר יסייע להם לצאת לדרך חיים חדשה.

אין ספק כי בעקבות החוק החדש, חייבים רבים הצליחו לשוב למסלול החיים הנכון תוך הבנת מצבם הכלכלי והטעויות שעשו. החוק החדש, מאפשר לחייבים להבין היכן טעו כלכלית ובאיזה מקום עליהם לשים דגש להבא לאחר שיקבלו את צו ההפטר.

 

מדוע שיקום החייב הוא ערך עליון בהליך פשיטת רגל

ההבנה כי חובות כספיים הם דבר אשר חייבים צוברים כתוצאה מחוסר הבנה או חוסר בקיאות בניהול עסקים הביאה את המחוקק לשנות גישה ביחס אליהם ולפעול לשיקומם וחידוד התנהלות כלכלית נבונה. חייבים אשר יעברו את הליך השיקום, ילמדו כיצד להתנהל כלכלית טוב יותר ובאיזה אופן לפעול על מנת שבפעם הבאה לא יקלעו שוב למצב של פשיטת רגל.

מדוע שיקום החייב הוא ערך עליון בהליך פשיטת רגל - עו"ד פשיטת רגל בדרום עדי עקראוי

שיקומו של החייב במסגרת ההליך המשפט נועד בראש ובראשונה לחברה כולה מתוך הבנה כי חברה בריאה היא חברה היודעת להתמודד נכון עם החייבים שלה וכאלה אשר צברו חובות כספיים. חברה בריאה היא חברה אשר יודעת לתקן את הדברים הדרושים תיקון בקרבה ולא אחת כזו שתעניש את אלו שמעדו.

 

הסיוע שאותו יעניקו עורכי דין לחייב במסגרת הליכי חדלות פירעון

הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא אחד ההליכים המשפטיים הארוכים והרגשיים בעולם המשפט. חייבים אשר פתחו בהליכי חדלות פירעון יאלצו להתמודד עם צו כינוס נכסיהם וכן עם סנקציות נוספות אחרות כגון עיכוב יציאה מהארץ. לא אחת הליכי פשיטת רגל עלולים לדרדר את מצב רוחו של החייב ולהוות קושי נוסף מעבר לקשיים שמימלא טומן ההליך עצמו.

עורך דין פשיטת רגל בדרום יסייע לחייב לצלוח את ההליך המשפטי עד תומו באופן המקצועי ביותר והמוצלח ביותר. עורך דין אשר עוסק בתחום פשיטת הרגל יסייע לחייב להגיש את הדוחות השונים לממונה על הליכי חדלות פירעון ולאחר מכן גם לייצגו בפני הערכאה המשפטית הרלוונטית.

יש לזכור כי הליכי חדלות פירעון הינם הליכים משפטיים הדורשים ידע וניסיון. צרו עוד היום קשר עם משרדנו ואנו נסייע לכם לפתוח דף חדש בחייכם, דף נטול חובות, נושים וסנקציות משפטיות.

הסתבכתם בחובות? משרדנו מלווה חייבים בהליך פשיטת רגל, במחיקת חובות. כמו כן משרדנו בתחום האזרחי ומספק שירות בתחום מסחרי עסקי, דיני עבודה, נדל”ן בכל אזור באר שבע והסביבה. עורך דין / עורכת הדין ממשרדנו ישמחו לסייע לך בפתיחת דף חדש בחיים ללא חובות.

 

אזורי השירות של משרד עו”ד פשיטת רגל בדרום עדי עקראוי ושות’

צרכים שירות בצפון ראו – עורך דין פשיטת רגל בחיפה , עו”ד פשיטת רגל בצפון וגם בתך אביב – עורך דין פשיטת רגל תל אביב וכן גם באזור – עורך דין פשיטת רגל במרכז וכן גם – עורך דין פשיטת רגל בירושלים.

אזהרה – אין להסתמך על הכתוב במאמר זה, בהליכים של חדלות פירעון הוצאה לפועל וחשוב לפנות לעורך דין לייעוץ פרטני לפני כל פעולה משפטית ואין המשרד אחראי על שום נזק שייגרם לעושה שימוש בכתוב באתר זה.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן