ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

עורך דין פשיטת רגל תל אביב – משרד עו”ד עדי עקראוי ושות’

עורך דין פשיטת רגל תל אביב

הגבלות וסנקציות בהוצאה לפועל הם אחד הדברים הקשים ביותר שחייב עלול להתמודד במסגרת הליך גביית חובות. לצורך מיקסום ההליכים, רשאים הנושים השונים להטיל על חייבים עיקולים, עיכוב יצאה מהארץ וכן שלל סנקציות נוספות. הליכי הוצאה לפועל הם תולדה של חובות כספיים אשר החייב צבר במהלך חייב ואין ביכולתו לפרוע אותם.

בעקבות חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי התשע”ח – 2018, כיום ניתן בהליך משפטי מדהים לעלות על דרך המלך ולמחוק את החובות באמצעות צו הפטר. עורך דין פשיטת רגל תל אביב יסייע לכם להבין כיצד ההליך המשפטי פועל ובאיזה אופן ניתן למקסם אותו כך שבסופו של יום בית המשפט יעתר לבקשה ויכריז עליכם פושטי רגל.

עו"ד פשיטת רגל תל אביב - עו"ד עדי עקראוי ושות'

משרדנו ער לקשיים אשר חווים חייבים רבים בפרט בתקופה רגישה זו של משבר הקורונה בו עסקים רבים קורסים ופושטים רגל. משרדנו עושה ויעשה כל שביכלותו על מנת לסייע לכם ולהחזירכם למסלול שגרת החיים הנכון ללא חובות ונושים.

 

למה כדאי לפתוח בהליך פשיטת רגל

בפרט בתקופת הקורונה, עסקים רבים בתל אביב ומרכז ישראל נקלעו לחובות כספיים כבדים אשר אילצו רבים מהם לפתוח בהליכי חדלות פירעון ולפשוט את הרגל. טרם הגשת הבקשה לחדלות פירעון, עסקים רבים היו נתונים תחת הליכי גביית חובות בהוצאה לפועל ומתוקף כך הוטלו עליהם סנקציות רבות כגון עיכוב יצאה מישראל, עיקולים על נכסים וכספים הנמצאים בידם וכו’.

מחיקת חובות באמצעות הליך חדלות פירעון תאפשר לחייב להקפיא את כל הליכי הגבייה אשר ננקטו נגדו ולהירתם במלוא מובן המילה לשיקומו ושיקום בני משפחתו. הסרת ההגבלות אשר הוטלו על החייב במסגרת הליכי ההוצאה לפועל תוריד לו אבן גדולה מהלב ותאפשר לו לפעול במסגרת הכלים שהחוק העניק לו למחוק את החובות ולצאת לדרך חיים חדשה.

מעבר להקפאת הסנקציות, חייבים רבים מדווחים גם על תחושה עילאית כאשר הם מקבלים צו הפטר ויוצאים לדרך חדשה. מחיקת החובות לא רק שתסיר מהחייב את ההגבלות והחובות שצבר אלא אף תסלול עבורו חזרה את הדרך הנכונה לשגרת חיים תקינה ותסייע לו לשוב ולהיות כשאר האדם. אין ספק כי הליכי חדלות פירעון הם הדבר הנכון ביותר עבור חיים מאזור מרכז הארץ בכלל ועבור חייבים באשר הם בפרט.

 

מהו צו הפטר

בהליך פשיטת רגל מטרתו העיקרית של החייב היא לקבל בסיום ההליך את צו ההפטר ולצאת לדרך חיים חדשה. עד קבלת צו ההפטר, צפויה לחייב דרך לא פשוטה הכוללת תחנות רבות וביצוע פעולות שונות כגון עמידה בצו תשלומים, מתן צו כינוס נכסים וכו’. בסיום ההליך, יתקיים דיון בבית המשפט במסגרתו יוחלט אם להכריז על החייב כפושט רגל.

היה ובית המשפט יעתר לבקשה ויכריז על החייב כפושט רגל רשאי הוא ליתן צו הפטר לאלתר או צו הפטר מותנה. ההבדל בין שני הצווים הללו הוא בכניסת הצו לתוקפו. בעוד צו הפטר לאלתר יכנס מיד לתוקף הרי שצו מותנה יכנס לתוקפו רק לאחר שהחייב יעמוד בכל התנאים אשר נקבעו עבורו ויסיים את ההליך באופן מלא ומושלם. חייב אשר לא יעמוד בהוראות ההליך המשפטי אשר נקבע עבורו עלול להביא לביטול ההליך והשבת הסנקציות שהיו מוטלות עליו ערב הגשת הבקשה לתוקפן.

 

כיצד עו”ד פשיטת רגל תל אביב יוכל לסייע לכם במחיקת החובות

ההחלטה אם לפתוח בהליכי פשיטת רגל לכשעצמה כרוכה בלא מעט חששות והתלבטויות. חייבים רבים אשר מעוניינים לפתוח בהליכי חדלות פירעון משתפים כי מדובר בהחלטה לא פשוטה הטומנת בחובה חוסר וודאות ואי הכרת שלבי ההליך. אין ספק כי הליך פשיטת הרגל הינו הליך משפטי ארוך, מורכב הדורש ידע והכרת החוק והפסיקה.

עו"ד פשיטת רגל תל אביב יוכל לסייע לכם במחיקת החובות - עו"ד עדי עקראוי

מעבר לייצוג המשפטי והגשת הדוחות לממונה ולבית המשפט, עורך דין פשיטת רגל תל אביב יוכל לסייע לכם אף להגיש בקשות נדרשות לבית המשפט ולשכנעו בצדקתכם. עורך הדין יוכל אף לפעול אל מול הממונה ככל ויידרש ולהפחית את צו התשלומים כך שתוכלו מחד לעמוד במסגרת הוראות ההליך ומאידך להמשיך לנהל חיי שגרה תקינים.

הצלחת ההליך טמונה בראש ובראשונה בהבנת כל שלביו וכמובן גם שיתוף הפעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים המעורבים בו.

נקלעתם לחובות כספיים ואינכם בטוחים באיזה אופן לפעול?

משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות’ , בעל ניסיון עשיר במשפט האזרחי מסחרי ופשיטת רגל, כמו כן המשרד עוסק בהליכי הוצל”פ, הסדר חובות, בפשיטת רגל גם של חייבים וגם של עסקים, ייפוי כוח מתמשך ושירותי נוטריון. אתם מוזמנים להשאיר הודעה ואנו נפעל לשוב אליכם בהקדם על מנת שיחד נוכל למצוא את הפתרון המשפטי הנכון והראוי עבורכם. משרדנו דוגל ביחס אישי לכל לקוח, עד להשגת התוצאה האופטימלית עבורו.

אזורי פעילות נוספים של משרד עורכי הדין לפשיטת רגל עדי עקראוי ושות’:

עורך דין פשיטת רגל בדרום וכן גם בצפון – עורך דין פשיטת רגל בחיפה, עורך דין פשיטת רגל בצפון. וכן גם באזור המרכז – עו”ד פשיטת רגל במרכז וכן גם – עורך דין פשיטת רגל בירושלים.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן