ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

עורך דין פשיטת רגל בחיפה – משרד עו”ד עדי עקראוי ושות’

עורך דין פשיטת רגל בחיפה

המצב הכלכלי הקשה שפקד את אזרחי ישראל בעקבות נגיף הקורונה לא פסח גם על תושבי חיפה והצפון ואזרחים רבים מצאו עצמם תחת הגבלות קשות בלשכת ההוצאה לפועל וכן נקלעו לחובות עצומים. כידוע, בעקבות משבר הקורונה, חלה עליה חדה בבקשות לחדלות פירעון בשנים 2021-2022 וחייבים רבים אשר בשל המצב הכלכלי קשה פתחו בהליכים משפטיים למחיקת החובות שצברו.

עוד פשיטת רגל בחיפה - עו"ד עדי עקראוי

עורך דין פשיטת רגל בחיפה נועד לסייע לחייבים אשר נקלעו לחובות כספיים לפתוח דף חדש בחייהם ולקבל את צו ההפטר אשר בסופו של יום יסייע להם למחוק את החובות ולצאת לדרך חיים חדשה. משרד עו”ד פשיטת רגל בחיפה עדי עקראוי ושות’ שוכן באזור חיפה והקריות, מטפל ומעניק סיוע לחייבים אשר נקלעו להליכי פשיטת רגל חדלות פירעון ומלווה אותם במשך כל תקופת הטיפול המשפטי עד סיומו.

 

מתי יוכל חייב לפתוח בהליכי חדלות פירעון?

חייבים רבים אשר מעוניינים להשאיר את החובות מאחוריהם ולצאת לדרך חיים חדשה מתלבטים לא אחת באיזה הליך משפטי מומלץ להם לפתוח על מנת שיוכלו להשאיר את משקעי האבק מאחור ולפתוח דף חדש. הליך חדלות פירעון פשיטת רגל נועד לחייבים אשר אין ידם משגת לפרוע את החובות שצברו ואלמלא הליך חדלות פירעון ספק אין יכולים הם לשוב לדרך המלך.

באופן עקרוני, כל חייב אשר נקלע לחובות כספיים יכול ורשאי בהתקיים התנאים הקבועים בחוק לפתוח בהליכי חדלות פירעון ולשקם עצמו. גם חברות רשאיות בהתקיים התנאים הקבועים בחוק לפתוח בהליכי פשיטת רגל אשר ידונו ויתקיימו בבית משפט המחוזי הנמצא באזור מושבן. בהתאם לחוק החדש, חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי התשע”ח – 2018, גם תושבי חיפה יוכלו להגיש בקשות לממונה על הליכי חדלו פירעון ולמחוק את החובות שצברו.

 

שיקום החייב במסגרת הליך חדלות פירעון

בהתאם לחוק החדש, שיקומו של החייב במסגרת ההליך המשפטי הוא אחד הדברים החשובים ביותר אשר יש לשים עליהם דגש ולאפשר לחייב להתמקד בו. שיקום החייב הוגדר בכותרתו הראשית של חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי ובא לידי ביטוי בכל שלב ושלב במסגרת ההליך המשפטי. שיקום החייב הוא ערך עליון אשר על בית המשפט לראות בו בכל פעולה ושלב במהלך הטיפול בחייב.

שיקום החייב בא לידי ביטוי בצו התשלומים אשר יינתן לו במסגרת ההליך, צו אשר יבחן בהתאם להכנסתו של החייב ויכולתו לשלב בין פירעון החובות והמשך כלכלת בני משפחתו. צו התשלומים ישקף את יכולת ההחזר של החייב אל מול החובות הכספיים שצבר. כמעט באופן גורף, צו התשלומים יהיה נמוך באופן משמעותי מהחובות שצבר.

שיקום החייב במסגרת הליך חדלות פירעון - עו"ד פשיטת רגל בחיפה עדי עקראוי

שיקום חייבים בהליך חדלות פירעון מתבטא אף בהקפאת כל ההליכים המשפטיים אשר ננקטו כנגדם במסגרת הליכי גביית החובות. על מנת שהחייב יוכל להתמקד בהליך השיקום ולצלוח אותו קבע המחוקק כי כל הליכי הגבייה אשר ננקטו כנגד החייב לרבות הסנקציות השונות יוקפאו עד לסיום ההליך. היה והחייב יסיים את ההליך המשפטי בהצלחה, ימחקו החובות הכספיים שהיו לו והוא יוכל לצאת לדרך חיים חדשה.

 

כיצד עורך דין יוכל לסייע לחייב לצלוח את פשיטת הרגל והוצאה לפועל

הליכי  פשיטות רגל באופן טבעי טומנים בחובן חוסר וודאות והמון שאלות אשר בשלב כזה או אחר תתעוררנה והחייב יאלץ להתמודד עמן. מעבר לחוסר וודאות הטמון בהליך המשפטי, ישנן גם לא מעט פעולות משפטיות אשר על החייב יהיה לבצע במסגרת ההליך לרבות הופעה בבית משפט או לשכת הוצאה לפועל וכן הגשת דוחות לממונה על הליכי חדלות פירעון.

עורך דין פשיטת רגל בחיפה יעזור לחייבים להתמודד באופן הנכון והרצוי עם ההליך המשפטי עד לתחנה האחרונה בו, קבלת צו ההפטר.

עורך דין פשיטת רגל המתמחה בדיני חדלות פירעון יסייע לחייב במילוי כל הטפסים והדוחות הנחוצים וכמובן אף ייצגו בפני בית המשפט וכל ערכאה משפטית נוספת אחרת הנדרשת.

אם אתם תושבי חיפה אשר נקלעתם לחובות כספיים אשר אינכם מסוגלים לפרוע, זה הזמן להירתם למלאכת שיקומכם ולפתוח בהליכי חדלות פירעון עד למחיקת החובות. חשוב לזכור כי הליך חדלות פירעון אינו הליך פשוט אשר יש להקל בו ראש, מדובר בהליך משפטי אשר ההצלחה בו טמונה בראש ובראשונה בביצוע כל שלבי ההליך באופן מושלם.

אתם מסובכים בחובות בהוצאה לפועל או ומעוניינים להתחיל הליך פשיטת רגל ? משרד עורכי הדין עדי עקראוי ושות’ בעל ניסיון עשיר בפשיטת רגל / חדלות פירעון ועוסקים בהליכי פשיטת רגל הוצאה לפועל, הסדרי חובות ועוד, אתם מוזמנים לפנות למשרד עורכי דין עדי עקראוי ושות’ בכל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר ועורך דין או עורכת דין ממשרדנו ישמחו לסייע לכם.

אזורי שירות נוספים של עו”ד פשיטת רגל בחיפה:

עורך דין פשיטת רגל בדרום וגם עורך דין פשיטת רגל תל אביב וכן גם עורך דין פשיטת רגל במרכז וכן גם – עורך דין פשיטת רגל בירושלים.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן