ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

עורך דין פשיטת רגל בצפון – משרד עו”ד עדי עקראוי ושות’

עורך דין פשיטת רגל בצפון

מחוז צפון כמו יתר המחזות במדינת ישראל עמוס בבעלי עסקים וחברות שונות המנהלים חיי מסחר וכלכלה. מטבע הדברים, כאשר מנהלים חיי מסחר חשופים ללא מעט סיכונים כלכלים הכרוכים לא אחת בהיקלעות להליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. הליכי חדלות פירעון הינם הליכים אשר נועדו לסייע לחייבים לצאת לדרך חיים חדשה ולמחוק את החובות הכספיים אשר צברו לחובתם.

עורך דין פשיטת רגל בצפון - עו"ד עדי עקראוי

טיפול בהליך פשיטת רגל דורש הבנה במורכבת ההליך המשפטי וכן ניסיון בניהול משא ומתן אל מול הגורמים הרלוונטיים המטפלים בהליך עצמו. משרדנו, משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות’ הינו עורך דין פשיטת רגל בצפון אשר חרט על דגלו לסייע לחייבים אשר נקלעו לחובות כספיים לפעול למחיקת החובות ויציאה לדרך חיים חדשה. משרדנו מלווה את החייבים השונים החל משלבו הראשון של ההליך דהיינו הגשת הבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון וכלה בקבלת צו ההפטר המסמן את סיום ההליך ופתיחת דף חדש.

 

הליך פשיטת רגל בקצרה

אין ספק כי מי שמעוניין להעמיק ולהבין את הליך פשיטת הרגל על בוריה באופן מקצועי יותר צריך לקבל מידע רחב יותר ומקיף יותר ממאמר זה. יחד עם זאת, אם נפרט בקצרה על הליך פשיטת הרגל אנו נראה כי מדובר בהליך אשר נועד בסופו של יום לסייע לחייבים אשר צברו חובות כספיים לצאת לדרך חיים חדשה ולפתוח דף חדש בחייהם.

תחילת ההליך של פשיטת הרגל:

הליך פשיטת הרגל מתחיל בראש ובראשונה לאחר שהחייב התייעץ עם עורך דין פשיטת רגל המתמחה בתחום דיני חדלות פירעון והבין כי הליך זה הוא הדבר הנכון ביותר עבורו. רק לאחר שעורך דין המתמחה בתחום הסביר לחייב את משמעות ההליך ושלביו ניתן להגיש בקשה לחדלות פירעון לממונה על הליכי חדלות הפירעון.

עם קבלת הבקשה על ידי הממונה, על החייב להעביר לידי הממונה דו”ח מפורט אשר בו ירשמו כל נכסיו, כספיו ורכושו. בהתאם לדו”ח האמור, יכין הממונה לחייב צו תשלומים מפורט אשר על החייב יהיה לעמוד בו מידי חודש בחודשו. צו התשלומים הוא למעשה הדרך להשיב לנושים את הכספים אשר נטל מהם החייב ולא השיב.

עם התקדמות ההליך, יינתן כנגד החייב צו כינוס נכסים אשר במסגרתו יכונסו כל נכסיו של החייב וימכרו לצורך פירעון החובות שצבר. כינוס נכסים הוא למעשה פעולה משפטית אשר אשר מאפשר לממונה לרכז את כל נכסיו של החייב למעט נכסים אשר לא ניתן ליטול ממנו על פי חוק. נכסי החייב יאפשרו לממונה לפרוע את החובות שצבר ככל שניתן.

לאחר התקדמות ההליך, יקבע מועד לדיון בפני בית המשפט או בהוצאה לפועל ולאחר עיון במסמכים ובדוחות השונים יקבע המותב המשפטי כי ניתן להורות על החייב כפושט רגל.

סוף ההליך בקבלת צו ההפטר:

ההכרזה על החייב כפושט רגל תאפשר לו לקבל צו הפטר אשר יכול שיהיה מידי ויכול שיהיה בהתקיים ייתר התנאים הנוספים. ככל וצו ההפטר יהיה לאתר הרי שבאופן מידי חובותיו של החייב ימחקו והוא יוכל לצאת בו במקום לדרך חיים חדשה.

 

האם ניתן למחוק כל חוב בהליך פשיטת רגל?

הליך פשיטת רגל נועד למחוק חובות כספיים אך גם לאפשר למערכת החוק והמשפט לשמור על עצמה. מסיבה זו בחר המחוקק להורות כי בגין חובות מסוימים לא יחול הליך פשיטת הרגל. לדוגמה, חוב מזונות אינו יכול להיכלל בהליך מהטעם שחוב זה מופנה כלפי הקטינים הסמוכים על שולחנו של החייב. חוב שעניינו חוק למרכז גביית קנסות גם לא יכול להיכלל וכן חובות הנובעים מגזר דין פלילי.

בגין החובות אשר לא ניתן לפתוח בהליכי פשיטת רגל מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום על מנת שזה יסביר לכם אלו פעולות משפטיות נוספות ניתן לנקוט בגין חוב זה.

 

לערוך דין תפקיד מכריע בטיפול בבקשה

בשל מורכבות הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, קיים צורך בהכרת ההליך על בוריו לרבות עניינים טכניים אחרים הקשורים בו וכן הכרת הנפשות הנוספות הפועלות במסגרתו. אין ספק כי חייב אשר זו לו הפעם הראשונה בחייב שהוא נקלע להליכים משפטיים עלול לעמוד בפני שאלות ללא מענה וללא סיוע.

טיפול עו"ד פשיטת רגל בצפון - עו"ד עדי עקראוי

עורך דין פשיטת רגל בצפון יסייע בעיקר לחייבים מאזור צפון הארץ והסביבה לצלוח את ההליך המשפטי בביטחון כך שבסיומו יוכלו לקבל צו הפטר ולמחוק את החובות. יתרונו של עו”ד פשיטת רגל בצפון בטיפול בחייבים אשר נקלעו לחובות כספים עצום גדול מהמשוער.

כמו כן, למשרד עורכי הדין עדי עקראוי ושות’ ניסיון עשיר בהליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל, הסדרי חובות מול בנקים ונושים שונים וכן בכל קשת תחומי המשפט האזרחי מסחרי כולל שירותי נוטריון ועריכת צוואות וירושות נוטריוניות. כמו כן משרדנו מייצג גופים עסקיים וכן חייבים בהליכי חדלות פירעון ומספק קשת רחבה של פתרונות, אשר יעזרו לכם לפתוח דף חדש בחייכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל אחד מאמצעי ההתקשרות שבאתר ונשמח לסייע.

אזורי שירות נוספים של משרד עורך דין פשיטות רגל הוצאה לפועל עדי עקראוי ושות’:

עורך דין פשיטת רגל בחיפה

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן