ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

עורך דין פשיטת רגל במרכז – משרד עו”ד עדי עקראוי ושות’

מרכז הארץ מהווה חלק מבוטל מגודל האוכלוסייה במדינת ישראל. הערים פתח תקווה, קרית אונו וכו’ הינן ערים המכילות עסקים רבים וחברות גדולות החולשים על כל ערי ישראל מהצפון ועד הדרום. בפרט בתקופת משבר הקורונה, בעלי עסקים רבים מצאו עצמם נקלעים לחובות כספים ולא מסוגלים לעמוד בהתחייבויות שונות אשר נתנו לספקים ונושים אחרים.

עורך דין פשיטת רגל במרכז - עו"ד עדי עקראוי

הליך פשיטת רגל בהקשר זה בא לסייע לבעלי עסקים אלו אשר נקלעו לחובות כספיים לפתוח בהליך משפטי יחיד ומיוחד במינו אשר יסייע להם לצאת לדרך חיים חדשה ולפתוח דף חדש בחייהם וחיי בני משפחתם. עורך דין פשיטת רגל במרכז מכיר ובקיא ברזי הליך חדלות פירעון ויוכל לסייע לחייבים לשקם עצמם ולצאת לדרך חיים חדשה.

 

הליכי חדלות פירעון על קצה המזלג

בתימצות נציין כי הליכי חדלות פירעון המוכרים בשמם הליכי פשיטת רגל הינם הליכים משפטיים אשר בסיומם יוכל החייב לקבל צו הפטר ולמחוק את החובות שעמדו לו ערב הבקשה למעט החובות שהחוק אינו מאפשר לכלול בהליך. הליך פשיטת רגל הינו הליך ארוך ומומשך הנמשך על פני חודשים ארוכים ובסיומו, בהתקיים הדיון המשפטי בפני הערכאה המשפטית יזכה החייב בצו ההפטר המיוחל אשר יעניק לו כרטיס כניסה חזרה לחיי השגרה.

התחלת התהליך של פשיטת הרגל:

הליכי חדלות פירעון נפתחים עם הגשת הבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון אשר יבחן את הבקשה ויחליט אם להעניק לחייב את צו כינוס אם לאו. היה והחליט הממונה להיעתר לבקשת החייב יורה על פתיחת הליכים משפטיים.

בהמשך ההליך:

בד בבד, תוכן לחייב תוכנית תשלומים אשר במסגרת יהיה עליו לפרוע את גובה החוב אשר יקבע בעניינו. צו התשלומים לרוב יהיה נמוך באופן משמעותי מהחובות שצבר החייב והוא יעמוד בהתאם ליכולתו הכלכלית.

לאחר זמן מה ומשעמד החייב בכל ההוראות אשר נקבעו עבורו במסגרת ההליך, יתקיים דיון משפטי בעניינו בערכאה  הרלוונטית אשר תקבע אם להכריז עליו כפושט רגל. ההכרזה על החייב כפושט רגל היא למעשה הוא צעד בדרך לתחנה הסופית וקבלת צו ההפטר. היה והחייב יוכרז כפושט רגל יהיה רשאי לקבל צו הפטר באופן מידי או צו הפטר מותנה.

סוף ההליך צו ההפטר:

קבלת צו הפטר תסייע לחייב לקבל הגנה משפטית מלאה מפני כל החובות הכספיים אשר עמדו לו ערב הגשת הבקשה למעט חובות כספיים אשר לא יכולים להיכלל בהליך עצמו. היה ונושה כזה או אחר ירצה לפתוח כנגד החייב בהליך משפטי הקשור לחובות שעמדו לו ערב הגשת הבקשה לא יוכל לעשות כן וצו ההפטר ימנע ממנו לפעול כנגדו.

 

כיצד מסייע הליך פשיטת רגל לחייב

חייבים רבים הנמצאים במרכז הארץ מדווחים כי לאחר סיום הליך לפשיטת רגל הבינו איך עליהם לנהוג כלכלית נכון יותר לפעם הבאה ובאיזה אופן לחשב את צעדיהם הכלכלים. הליך פשיטת הרגל מסייע לחייבים במובן שמלבד מחיקת החובות שעמדו להם ערב הגשת הבקשה הרי שמיד עם פתיחת ההליכים יוקפאו כל הליכי הגבייה אשר ננקטו כנגדם לרבות הליכי הוצאה לפועל והליכים אחרים.

כיצד מסייע הליך פשיטת רגל לחייב - עו"ד פשיטת רגל במרכז עדי עקראוי

הליך פשיטת רגל הוא הפתרון המשפטי הטוב ביותר לחייבים אשר ידם אינה משגת לפרוע את החובות ואינם יכולים לסלק את החובות שצברו.

 

תפקדו של עורך הדין המתמחה בפשיטת רגל

חייב אשר מעוניין לפתוח בהליך פשיטת רגל מן הסתם לא ידע ולא יכיר את הפעולות אשר עליו לנקוט לצורך הצלחת ההליך. הליך פשיטת הרגל הינו הליך משפטי הדורש ידע והבנת דברים נוספים אשר לא בהכרח משפטיים. עו”ד פשיטת רגל במרכז יוכל לסייע לחייבים במרכז הארץ אך גם כאלה מחוצה לה להבין טוב יותר מהן האפשרויות העומדות בפניהם ובאיזה אופן מומלץ להם לפעול.

אין ספק כי סיוע של עורך דין פשיטת רגל בטיפול בבקשה לחדלות פירעון יכולה לסייע לחייב לצלוח את ההליך טוב יותר ולהביאו לתחנה הסופית שהיא קבלת צו ההפטר ללא כל קושי.

היה ונפתחו כנגדכם תיקים בהוצאה לפועל או צברתם חובות כספיים, משרדנו עוסק בפשיטות רגל, מחיקת חובות, הוצל”פ כמו כן המשרד עוסק גם במשפט אזרחי מסחרי, דיני עבודה, ייפוי כוח מתמשך ושירותים נוטריונים.

אתם מוזמנים לפנות למשרד עורכי דין עדי עקראוי ושות’, בכל אמצעי ההתקשרות באתר ונשמח לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון וכן מול ההוצאה לפועל, וכן לפני מנהל מיוחד אשר מונה על ידי כונס הנכסים הרשמי.

אזורי פעילות נוספים – עורך דין פשיטת רגל תל אביב וגם – עו”ד פשיטת רגל בירושלים.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן