ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

פירוק חברה מרצון טפסים

הליך פירוק חברה יכול להיעשות ממגוון סיבות שונות בין היתר מהטעם של פירוק החברה מרצון כאשר בעלי המניות מעוניינים בפירוק החברה וכן בנסיבות אחרות כאשר החברה נקלעה לקשיים כלכלים ואינה יכולה ומסוגלת להמשיך בתפקודה. המכנה המשותף לפירוק חברה הוא הפעולות אשר עליה לבצע לצורך פירוקה וכן המסמכים אשר יש לצרף לה.

פירוק חברה מרצון טפסים - עו"ד עדי עקראוי

במאמר זה, פירוק חברה מרצון טפסים נרכז עבורכם את כל שמות הטפסים העיקריים והרלוונטיים שיש לצרף לצורך הגשת בקשה לפירוק חברה. יש לזכור כי פירוק חברה הינו הליך ארוך ומורכב הדורש ניסיון והכרת החוק והפסיקה. מומלץ לכל אדם אשר מעוניין לפרק חברה להיוועץ עם עורך דין ולקבל את כל המידע הרלוונטי עבורו.

 

כל הסיבות לפירוק חברה

האמת היא כי לא ניתן לנקוב ברשימה סגורה של סיבות לפירוק חברה אך יחד עם זאת, ישנן סיבות עיקריות נפוצות רלוונטיות לבקשה לפירוק חברה. בין הסיבות האפשריות לפירוק חברה ניתן למצוא את הגורמים הבאים:

פירוק חברה מרצון –

כל חברה אשר בעלי המניות שלה אינם מצליחים להגיע לעמק השווה ממגוון סיבות אפשריות רשאים להגיש בקשה לרשם החברות לפירוק החברה. כאשר חברה מתפרקת מרצון ניתן לבצע את הליך הפירוק שלה בהליך של פירוק מרצון בהליך מזורז ובכך לחסוך זמן, בירוקרטיה וכאב ראש לא קטן. רשם החברות רשאי אף לתת פטור מתשלום אגרת פירוק החברה בנסיבות מסוימות.

כושר פירעון של החברה אינו תקין –

כאשר כושר הפירעון של החברה אינו מגלה רווחיות והחברה אינה כדאית יותר ניתן לפנות לרשם החברות בבקשה לפירוק החברה. גם פה בנסיבות מסוימות ראשית החברה לקבלת פטור מתשלום אגרה.

החברה נקלעה להליכי חדלות פירעון –

כאשר החברה אינה מסוגלת לפרוע את החובות שצברה הרי שהיא יכולה לפתוח בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי ולמחוק את החובות. הליך חדלות פירעון הוא הליך ארוך וממושך אשר דורש בקיאות והבנת החוק, המלצתנו היא כי הליך זה יעשה באמצעות עורכי דין הבקאים ומנוסים בתחום.

לפירוק חברה חשיבות רבה בסיום חייה שכן כל עוד החברה לא פורקה על ידי רשם החברות גם אם היא לא פעילה בפועל הרי שכל עוד לא חוסלה במרשמי רשם החברות על בעלי החברה להגיש דו”ח שנתי וכן לשלם אגרות. על מנת שהחברה תפורק ותחדל מלהתקיים יש לפנות לרשם החברות בבקשה מתאימה לפירוק החברה.

 

הטפסים הרלוונטיים לפירוק חברה

כאשר מעוניים להתחיל בהליך פירוק חברה מרצון טפסים יש לוודא כי כל המסמכים הנוגעים בדבר קיימים וכי לא חסר דבר. לצורך המחשה בלבד יצוינו שמות הטפסים  הקיימים ברשות התאגידים אשר יש לוודא קיומם בטרם יפתח הליך פירוק חברה מרצון.

  • טופס בקשה למתן פטור מאגרה לפירוק החברה.
  • טופס הבקשה לפירוק החברה מרצון.
  • טופס התנגדות לבקשה לפירוק החברה.
  • טופס מינוי נאמן באסיפה כללית של נושים.

כמובן שיש לוודא עם עורך הדין המייצג את תקינותם של המסמכים הקיימים ולראות כי לא חסר דבר. בקשה לפירוק חברה מרצון היא בקשה המוגשת בשלמותה ללא חוסרים או תיקונים.

 

תפקידו של עורך הדין באירגון הטפסים הרלוונטים

כל בקשה לפירוק חברה מתחילה בטפסים הרלוונטיים הנוגעים לה. אין ספק כי בקשה אשר תוגש באופן מקצועי בליווי כל המסמכים והטפסים הנדרשים כשהם מלאים ורשומים כהלכה תגדיל את סיכויי קבלת הבקשה. פירוק חברה מרצון טפסים נוגעת לכל חברה וחברה המעוניינת להתחיל בהליך פירוק מרצון ולסיים את חיי החברה באופן מלא כנדרש על פי חוק.

עורך דין פירוק חברה המתמחה בדיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי אשר ילווה את החברה בהליך הפירוק שלה, בראש ובראשונה יסייע לה למלא את הטפסים כהלכה ולהכינם כנדרש לצורך הגשתם לרשם החברות. הכנסת הטפסים כולל בתוכו גם כמובן את מילוי כל הפרטים הנדרשים בצורה מושלמת. עורך הדין המלווה את הבקשה יוכל אף להנחות את החברה באיזה אופן עליה לפעול לצורך השלמת הליך הפירוק.

יש לזכור כי הליך פירוק חברה הוא דבר הכרחי לצורך חיסול החברה והפסקת פעילותה. מומלץ לכל בעלי חברה אשר מעונייינים לעשות כן לפנות לעורך דין המתמחה בתחום ולעשות זאת באמצעות בעל מקצוע משפטי המנוסה ובקיא בכך. מילוי והכנת הטפסים הרלוונטיים לפירוק החברה זו רק תחילת הדרך בהליך ארוך וממושך יותר, אל תקלו ראש בכך, פנו לעורך דין המתמחה בתחום ועשו זאת בצורה מקצועית ומנוסה.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן