ימים א' - ו': 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00

חברות בפשיטת רגל

כאשר אנו מדברים על פשיטת רגל נהוג לחשוב כי מדובר על אדם אשר צבר חובות כספיים וכעת מעוניין לפתוח בהליכי חדלות פירעון ולמחוק את החובות שצבר. אמנם, פשיטת רגל קיימת אף ביחידים בהתאם לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי תשע”ח – 2018 אך יחד עם זאת,

חברות בפשיטת רגל - עו"ד עדי עקראוי

כאשר מדוברים על פשיטת רגל לא מן הנמנע כי מדובר על חברה אשר החלה בהליכים אלו.

פירוק חברות בפשיטת רגל הוא אחד התועפות אשר עמם מתמודדים עורכי דין העוסקים בתחום ומסייעים לבעלי החברה לפרק את החברה באופן המהיר ביותר ללא עיכובים ומשיכת זמן.

כפי שנראה במאמר זה, גם חברות בע”מ עלולות להיקלע לפשיטת רגל וחדלות פירעון. חברה אשר נקלעה להליכים אלו תחילה תנסה לפתוח בהליכי הבראה ובמידה והליך זה לא יצלח ניתן יהיה לפרקה באופן סופי.

 

כיצד חברה נקלעת להליכי פשיטת רגל

כאשר אנו בוחנים מצבים בהם חברה עלולה להיקלע להליכי פשיטת רגל אנו יכולים למצוא בעיקר שני מצבים עיקריים אשר מאפיינים חברות רבות בישראל.

  • החברה נקלעה לקשיים כלכלים ואינה מסוגלת יותר לפרוע את החובות שצברה. מדובר במצב בו החברה צברה חובות כספיים רבים ואינה מסוגלת כעת לפרוע אותם. במצב שכזה, פירוק החברה הוא צעד בלתי נמנע והליכי פשיטת הרגל הם הדבר הנכון אשר על החברה לבצע.
  • החברה צברה חובות עתידים אשר בקרוב לא תוכל לפרוע. מדובר בהלוואות וכספים אשר התחייבה להם החברה אך בשל חוסר יכולת כלכלית לפרוע אותם היא עלולה להיקלע להליכי חדלות פירעון. במקרה שכזה פירוק חברה הוא אחד הליכי השיקום האפשריים והמתבקשים בנסיבות העניין.

 

כיצד על חברה להתנהג בפשיטת רגל

חברה אשר נקלעה להליכי פשיטת רגל צריכה להבין כי כעת אינה יכולה להמשיך בפעילותה העסקית ועליה להתמסר להליך פירוקה ותשלום החובות שצברה. חברה אשר מעוניינת להבריא ולחזור לפעילות תקינה יכולה לעשות זאת באמצעות בית משפט ובאמצעות תשלום החובות שצברה.

חברה בפשיטת רגל היא חברה אשר צריכה להבין כי רק כאשר יסתיים הליך פשיטת הרגל היא תוכל להמשיך בפעילותה התקינה והשוטפת. חברה אשר תמשיך לצבור חובות תוך כדי הליך פשיטת הרגל עלולה להעיד על עצמה כי אינה מעוניינת באמת לנהוג בניקיון כפיים. חברה שכזו עלולה להביא לסיום הליכי חדלות פירעון ולא לסיימם.

 

מדוע חשוב לפנות לערוך דין המתמחה בדיני חדלות פירעון כאשר חברה נקלעת לפשיטת רגל

כאשר חברה נקלעת להליכי חדלות פירעון באופן טבעי ישנן פעולות רבות אשר עליה לבצע עד קבלת צו ההפטר וסיום ההליכים המשפטיים. פעולות אלו דורשות מבעלי החברה אנרגיות עצומות וכן התמסרות להליכים אשר ברובם אינם מובנים להם.

עורך דין המתמחה בדיני חדלות פירעון ופשיטת רגל יוכל לסייע לבעלי החברה לצלוח את הליך פשיטת הרגל בקלות ולקבל עם סיומם צו הפטר. עורך הדין יפעל בשם החברה מתחילת ההליך ועד סופו אל מוכל כל הגורמים הרלוונטיים לרבות בית משפט או הממונה על הליכי חדלות פירעון.

לסיוע של עו”ד פשיטת רגל להצלחת ההליך חשיבות עצומה ורבה. באמצעות הניסיון והידע של עורך הדין הוא יוכל לפעול באופן מקצועי לסיום הליכי פשיטת הרגל וקבלת צו ההפטר. חברות בפשיטת רגל הוא נושא הדורש מיומנות וידע. זכרו, הצלחת ההליך טמונה בפרטים הקטנים ובידע שיפגין עורך הדין בטיפול המשפטי.

משרדנו משרד עורכי דין ערן עקראוי ושות’ מתמחה בדיני חדלות פירעון ופשיטת רגל. משרדנו יעשה כל שביכולתו על מנת לסייע לכם לצלוח את הליך פשיטת הרגל ולצאת לדרך חדשה. השאירו לנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליכם.

במאמר זה דיברנו על:

מייל אישי: adiakrewi@gmail.com | אודותינו | עו”ד עדי עקראוי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים ארוכות בפשיטת רגל תוך השמת דגש על שיקום החייב הפרטי / חברה ומחיקת החובות הקיימים להם בהתאם להוראות החוק והפסיקה.

קו המנחה לפיו צועד משרדנו בטיפול בתיקי חדלות פירעון הוא, חתירה למציאת פתרון משפטי לכל חייב וחייב בהתאם ליכולתו הכלכלית והמנטלית. משרדנו בעל ניסיון רב במחיקת חובות כאשר מקצועיות והתאמת הטיפול המשפטי ללקוח עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עדי עקראוי ושות'

חדלות פירעון | הוצאה לפועל

הסדרי חובות | מחיקת חובות

עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין לפשיטת רגל
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן